Please Please Please





Mr. 0tak: see?? kucing lagi....








amboih...x sempat aku nak bg mukadimah...
Mr. 0tak dah nyampuk...biaq pi la kat aku...
hahahahahaha...
gambar ni menunjukkan muka "PLEASE!!!!"

huhuhuhuhuhu... T_T
dah pass test JPJ...
test dengan parents x pass lagi...
huhuhuhuhuhu...
bawak keta...mak ada sebelah...
huhuhuhuhuhuhu....(Mr. 0tak: it's for your own good)
x kira.....
huhuhuhuhuhuhhuhuhu...
agaknya...kalau aku nak bawak sorang2 mesti tak boleh...
huhuhuhuhuhuhu....
biarkan aja...nanti mesti mak bagi..(Mr. 0tak: ayat penyedap hati)

pasal novel....serius x da masa...
busy menjaga adik tersayang...
makan kena bersuap walhal dah boleh makan sendiri..
betapa mengadanya...
masak pun aku jugak...
mandi budak tu pun aku jugak...
banyaknya..........
huhuhuhuhhuhuhu...
sakit pinggang aku...agaknya camtu la mak aku asa sebelum nie kan...
hadui....

hari nie...tetiba hati terdetik nak cari drama jepun yang aku tengok waktu sekolah rendah dulu...
kecik2 dulu mana la nak ingat tajuk apa...
tau tengok je la...
yang aku ingat...lagu tema drama nie Last Christmas...
jenuh jugak la mencari...akhirnya jumpa jugak...
tajuk citanya Last Christmas tahun 2004...
waaaaaaa...siap boleh tengok online lagi...
syok oooooo...(Mr. 0tak: syok betui la tu)
hahahahahaaha...sukaaaaaaa....



nie la gambarnya...huhuhuhuhu...
nie la drama jepun pertama yang aku follow..
follow cara budak2 la...hehehehehe






-enD-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...