CaKaP TenTanG ApeK




bukan Saiful Apek la...
Apek nie haaa...









aku buat post nie gara2 adik aku la...
kan hari ahad minggu lepas ada khairul fahmi kat nona..
klu nak tengok video tu klik sini...

aku mula cerita okay...
adik aku sangat minat bola sepak...
setiap player dia tau nama...
x kira Liga Malaysia or kelab inggeris...
yang aku paling tau..
adik aku nie minat sangat dengan Chelsea...



lelaki kan...
kalau dah minat x boleh nak buat apa dah...








sambung balik pasal Apek..
adik aku tengok Nona semata-mata nak tengok Apek...
lawak kot...
aku pulak x tengok...
so adik aku nie cerita la aku...
macam2...
tetiba aku dapat satu idea untuk pekena dia..
sebab dia nie minat jugak kat apek nie...
perbualan kitaorang lebih kurang macam nie la...

adik : kakak..kakak tau tak...khairul fahmi che mat suka tengok cita Naruto...
aku  : lorh..sama macam kakak...x sama macam adik pun..adik x suka tengok Naruto kan???
adik : kakak...khairul fahmi che mat suka makan sayur...
aku  : laaa...sama macam kakak jugak...adik x suka makan sayur kan???
adik : kakak..bilik khairul fahmi che mat semak...sebab dia kata bilik orang bujang...
aku  : laaa...yang tu pun sama jugak dengan kakak...apa nie?? adik minat dia tapi x sama pun dengan adik?
adik : ada satu ja benda yang dia x sama dengan kakak dengan adik...dia x suka makan nasi banyak..hahaha
aku  : hahahahahaha...(dalam hati...dah terkena aku...)

tu lah adik aku...
asal aku pekena dia mesti aku kena balik...
sabar je la....



-enD-

12 comments:

Penyu said...

haha.. yang lain semua sama, kecuali makan nasi banyak. hehe.. memang terkena.

SuHaiLy azMi said...

tau x pa....
hahahahaha...

Penyu said...

u punya gambar bile klik kat gadget folower takde link la.. nasib baik u komen kat entri. dpt la trace u balik.

SuHaiLy azMi said...

oooooooooo..
x da..nnti sya tukar setting

Penyu said...

okey.. dah boleh dah...
senang nak drop kat blog u nanti.

SuHaiLy azMi said...

thanks....

Idayu said...

ambik kau , kn dh kena .. haha .. payah la bdk2 nak kalah .. otak depa lg baguihh :))

SuHaiLy azMi said...

terasa aku T_T

oshin said...

comel jer adek awak . heehe ;)

SuHaiLy azMi said...

hahahaha...
tatau la oshin...
comel la kot..

Anonymous said...

hahhaha...(test3...)
kalo komen ni sampai kat ang... dahsatt la aku ni hihi...

SuHaiLy azMi said...

syud!!!!!!!!!!!...
hehehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...