KarNivaL Jom Masuk U 2011



chewah..tukang promote pulak aku nie...
hehehehehe...
saja ja nak uar-uarkan kat semua tentang karnival nie...
actually aku nak promote yang dekat perlis punya laa...
karnival nie akan diadakan pada 19/2 hingga 20/2 nie...
hari sabtu dan ahad
pukul 9 pagi hingga 6 petang
bertempat di Dewan Wawasan 2020
so, budak2 yang tengah tunggu result macam aku nie wajib pegi situ...
hahahahaha...
memang aku tak sesuai jadi promoter..
hancur...

aku pegi hari ahad nie dengan kawan2..
nanti la aku update benda apa jadi kat situ...
gambar mesti ada punya..hahahahaha...
kalau nak tau lagi pasal date or tarikh kat tempat2 lain
nie...aku da alamatnya...




-enD-

5 comments:

syazana.not.single said...

thanks bgtau waktu. ak punya la dok tnya org pukol brapa? thanks. =)

SuHaiLy azMi said...

welcome....

Dda Ly said...

gud luck utk adik²...semoga dpt masuk u n kejar cita²..:)

SuHaiLy azMi said...

thanks akak... ^_^

syairahmohdanuar said...

waahh..best2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...