GeLaK KaNaK2 RiBeNa




hahahahaha...
belum apapa dah gelak...
sememangnya agak sewel bunyinya di situ...
x pa..lupakan ja...
p/s: secara x langsung aku mempromosi RIBENA okay?
baru aku perasan..
kebanyakan post aku ada gambar kucing...
well..I am a cat lover yawl..hehehehee






harinie merupakan tarikh keramat dalam hidup aku...(Mr. 0tak : ye la sangat...)
hahahahahahahahahahaha...(Mr. 0tak : gelak lagi..)
1/2/2011...
aku past test JPJ...YAHOOOOOOOO!!!!
da bley bawak keta dah lepas nie...
hahahahahahahahahaha...
betapa mature aku rasa..(Mr. 0tak : sebelum nie x ke?)
hahahaha..memang x pun aku rasa...
biarkan aja....

harinie jugak...aku malu tahap bangang...
lepas dah tau lulus test JPJ..
aku + mak aku yg terchenta pegi la JPJ terus utk buat lesen...
akak kaunter IKMP kata besok but aku nie tergedik-gedik nak pegi harinie jugak...
as the result...
malu la..mana boleh buat terus...
kena tunggu esok baru boleh...
huhuhuhhu...maluuuuuuuuuuuu yg x terhingga...
dah la pegi sana terhegeh-hegeh...
huhuhu...
tapi fikir2 balik...lawak jugak...
boleh dijadikan pengajaran la sume tu...
huhuhuhu...

OK...habis bab lesen..
actually x habis lagi..esok je la aku sambung pasal lesen tu...
sekarang nie cita pasal adik aku pulak...
last thursday...dia masuk wad sebab apendiks...
dah kena bedah dah pun...
dalam proses utk recover...lega bila sumanya berjalan lancar...
dua hari dok tunggu dia kat hospital cukup menyeksakan...
sakit abis satu badan..x pa..
pengalaman semua tu...hehehehehe...
betul la kan...
bila org lain sakit..baru la kita rasa bersyukur sebab kita nie sihat...

aku da something yang membuatkan aku tak tenang...
makan x kenyang (Mr. 0tak : nasi berpinggan-pinggan..)
mandi x basah (Mr. 0tak : dia nie klu mandi 1/2 jam..apa yg x basahnya? )
tidur x lena (Mr. 0tak : tidur cam nyenyak je..)
stop it la Mr. 0tak..
aku serius nie...
sambung balik..
akhir2 nie...aku asyik ingatkan dia ja...
aku x bley padamkan imej dia ja..
apasal erk?
aku bukannya kenal dia pun...
yang aku tau dia tu seseorang...
walaupun aku x boleh padamkan imej dia..
tp imej dia agak samar2...
the one thing that I knew about him is..
he is in white clothes
sapa dia? (Mr. 0tak : kau nie dah terlebih berkhayal la...pegi la tidur..)
pelik kan?
aku pun pelik dgn diri aku nie...
mmg Mr. Unkn0wn betul...






Mr. Unkn0wn....
part basikal tu hanya utk tatapan ja...







-enD-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...