BenGanG & LosT







LosT.... anD










AnGry...

2 keping aku letak...bengang betul la nie...







part gambar kucing tak bley tinggal











memang hari nie aku hot gila la..
bukan hot sebab cun...hot sebab bengang...
kelmarin punya bengang x habis lagi...
hari nie tambah pulak...
cam nak bagi penyepak ja...

pasal kelmarin tu...malas aku nak cita...
kang timbul isu pulak...
pasal hari nie punya....
aku nak drive sendiri tapi parent tak bagi...
sampai bila aku kena ada orang kat tepi...
semua benda aku wat mesti tak kena..
ada ja benda yang salah...

aku cuba untuk jadi anak yang baik okay?
so, aku ikut ja kata depa...
apa boleh buat....
dah nasib badan...
jangan sesekali menderhaka kepada ibu bapa...
okay...aku ikut based on that statement...

aku asa tak lambat lagi aku nak ucapkan
salam maulidur rasul kepada semua umat islam...
banyakkan berselawat kepada Nabi Muhammad S.A.W.







-enD-

2 comments:

Wan Gerrard said...

banyak bersabar, biasa la ni ^_^

Karnival Sukan H&H - Bowling

SuHaiLy azMi said...

okay...nasihat diterima.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...