MaTanG (-_-')

situasi 1 di stesen minyak...
BPM(budak pam minyak)

aku    : isi minyak RM20...
BPM : okay...

lepas dah selesai isi....

aku    : mintak resit...
BPM : okay kak...terima kasih kak... [senyum dengan muka semanis gula kapas]
aku    : sama-sama... [senyum balik dengan muka terpaksa...]

lepas masuk dalam kereta....

aku : dia panggil aku kak??? aku dengan dia pernah tuisyen skali kot tahun lepas...hampeh betoi...


aku memang selalu kena hadapi situasi macam nie...
tak kira la kat mana pun...
kat kedai runcit ka..kedai makan ka...
KFC..McD...Pizza Hut apatah lagi...

tua sangat ka muka aku nie sampai depa panggil aku camtu???
huhuhuhuhu..
matang sebelum usia nampak gayanya...






















tak pa la...
dah kat mata orang aku nie kak...
hahahaha...
nak buat macam mana kan...
terima ja la...
hahahaha...




 -enD-

6 comments:

ayu.amin said...

aku rasa yg kat stesen mnyak tu aku dgn ang kot .. mamat yg bt2 xknal dgn ang tu kn ? haha

SuHaiLy azMi said...

ahahaha..
tepat skali...
tadi aku pi...
tetap kena benda yg sama...
tapi senyum hari nie lebih ikhlas sikit aku asa...hahahaha

syazana.not.single said...

haha, selalu jd kat aku. tmbah2 masa aku skolah dulu ne. kak yg dok jual baju ka kasut ka konfem tnya, 'kak cri apa?'. huhu. sedih. T_T

SuHaiLy azMi said...

sabaq ja la..nasib kita lebih kurang sama...
matang la katakan... (-_-')

shahjiehan said...

wahahahha... die hormat je la....

tp muka matured apa salahnya...kan kan

jom baca dan komen Kuda paling kecik di dunia

SuHaiLy azMi said...

hahahaha...
boleh laaaaa... (-_-')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...