Bubbling aRounD

tak menangis depan orang tak semestinya tak ada perasaan...
aku nie tetap manusia biasa...
bukan cara aku nak menunjukkan aku sedih kat depan orang...







bila aku senyum tak semestinya aku happy...
mungkin ada duka kat sebalik wajah yang ceria...
aku nak jadi seorang yang kuat...
aku tak nak orang tengok kesedihan yang aku alami...
aku tak nak menagih simpati....




aku sedih bila aku kecewakan seorang mak...
walaupun tak dizahirkan melalui kata2...
aku tau...
aku dah berjaya lakukan benda tu...
dan aku terlambat sedar pasal benda tu...
aku rasa macam aku nie tak care pasal orang2 yang dekat dengan aku...
is there any chance for me to correct my mistake?
sorry for everything...
aku tak bangga dengan apa yang dah aku buat...
i am not a good person...



-enD-

5 comments:

Pijahh' de-Arr said...

mimik tak semestinya menceritakan segalanya..~

SuHaiLy azMi said...

setuju sangat2 dengan pijah

msredcheesecake said...

salam cik suhaily,
there is always a chance to correct ones mistake.
cer tengok cer tengok.there is sthing for u..

http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/05/contest-blog-paling-comel.html

dikdu yijayeen said...

dear darling..i got 9As for PMR..pastu,dikdu dah stop make my mom proud.Suma disaster saja,SPM..and so on..huhu..including my University time. then, i only make her proud when I'm 28 years old which is when I become a teacher.
there's always a chance dear..

SuHaiLy azMi said...

thank dikdu leen...
i really miss you la teacher...
wanna hang out with you...
T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...