WeLcoMe BacK



aku dah balik dari mood yang sedih2 dan jiwang2...
hahahaha...
bersyukur sangat2...
dah dapat terima kenyataan dah...
bukan rezeki aku nak masuk u...
kena tunggu lagi...
tak pa...







dengan hati yang berbunga-bunga...
umpama dalam hati ada taman...
aku kembali nak dapatkan cahaya...
hahahaha...
pelik betul bahasa aku hari nie...
hahahahahaha...
tak pa...
biarkan aku dalam dunia aku sendiri...






setelah kecewa a.k.a frustated yang tahap apa tak tau sebab aku tak dapat mana2 universiti awam untuk UPU...
aku dah buat keputusan nak masuk matrik...
[yelah kan..itu ja yang tinggal..]
uih...
aku still bersyukur okay...
at least aku dapat jugak tawaran tu...
kalau tak dapat...
macam mana???
apa nak buat???






bak kata kumpulan Jambu maharaja lawak...
ape pun tak boleh...
hahahaha
baru padan dengan muka...





aku harap sangat semuanya akan berjalan lancar dan dipermudahkan...
23 Mei 2011...
aku akan daftar masuk ke Kolej Matrikulasi Arau...
bermulalah satu perjuangan baru...
bermulalah satu langkah baru...




-enD-

7 comments:

matsen said...

matric pon bgus apa...bole amik ijazh trus pastu..

SuHaiLy azMi said...

betul2..
buat macam mana...
fikiran tak matang sangat lagi..hehe

syud said...

chill bro..xyah la sdih2..
..xkesah dapat mana pon...janji pulun arr nanti..
bagi dapat 3 pointer ke atas..
ok arr.. teruss sambung ngan degree..
xyah la sdih2.. chill bro..


p/s: weii.. gambaq froggy tu tomeyy arrr

SuHaiLy azMi said...

thanks syud...
really appreciate it...
hahaha

apik pehe said...

takper..belajar kt mane2 pon same jer..asal kiter usaha..hehe

nasha said...

goodluck suhaily!!

SuHaiLy azMi said...

thanks apik pehe...
thanks nasha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...