T_T

tajuk kat atas tu bila di"convert"kan a.k.a ditukarkan ke gambar...
macam nie la jadinya....







okay...
over sangat...
meh kita tukaq naa...

-
-
-
-
-
-
-






yang nie okay sikit...
comel pun ya..
huhuhuhuhu...







pasaipa tajuk jadi camtu???
mai sini aku nak cerita...
aku ada satu habit yang buruk aku rasa....
tabiat nie susah sangat nak dihapuskan...




jangan salah faham tau...
maksud aku..
aku nie suka lukakan hati aku sendiri...
bila dah luka...
start la sedih...
huhuhuhuhu....








macam mana aku lukakan hati aku sendiri???

1. aku tengok kejayaan orang lain yang tak pernah aku capai.
hasilnya...aku akan rasa sedih sangat...
apasal la aku tak boleh nak berjaya cam orang tu...
[menyesal habis]

2. aku berangan-angan yang aku nie akan jadi somebody...
somebody tu...orang yang ada kedudukan cam tu...
bila tersedar kembali ke realiti...
sakitnya...
memang aku nie cuma manusia biasa ja...

3. aku yakinkan diri aku yang aku nie berbakat dalam bidang masak pastry...
buat kek...kuih..
and lastly tak jadi pun benda tu...
so frustated....

4. aku takut benda yang aku rancang bagai nak rak...
at last lingkup...
lari terus...
nak buat macam mana kan...
kita hanya merancang hanya Allah S.W.T yang menentukan...

5. tengok orang yang cantik...
pun boleh lukakan hati aku jugak...
hahahahaha...

best la merapu malam nie...
aku tengah busykan diri balik...
aku tengah teruskan perjuangan aku dalam bidang penulisan...
kalau rajin buka la blog Cherita Anally
ada la hasil kerja aku yang tak seberapa dalam tu...
tu ja...
chalo dulu...


-enD-

6 comments:

syud said...

hahahha.. part tgk org cantik xleh blahhh.. aq tgk fasha..ok jerrrr.. =.='
hahahha..
fasha..no komennn...

SuHaiLy azMi said...

sebab ang tngk fasha...
cer ang tengok si Lisa Surihani...
Maya Karin...Fazura...
Nora Danish..mak aku...
hahahahahha

apik pehe said...

hehe..kuatnyer dia merapu..

SuHaiLy azMi said...

alaaa apik pehe...jgn la puji...
malu ah...ahahahaha

Anyss FidoTydo said...

hee.. setiap org ada kelebihannya. :D

SuHaiLy azMi said...

setuju dgn anyss..huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...