Ke TelinGa (^_^)

apa yang ke telinga???
pelik kan???
biasa la...
tajuk mencapap gitu...
meh aku nak jawab...
yang ke telinga tu...
nie ha...



senyuman habis hot la nie..
kehkehkeh...
bukan aku pun..
(sedih nie)






sebab apa aku senyum sampai telinga???

pertama.....
sebab nie...



aku dah beli buku hlovate...
huhuhuhu...
puas aku cari oooo...
hahahaha..
[gelak puas nie...]







kedua...
tengok video matluthfi yang baru...
memang tak kering gusi la tengok....
kalau hampa semua nak tengok jugak...
pergi cari sendiri la eh...
x sempat nak tunjukkan kat sini...

tu ja la...
nampak sangat propa...
hehehehe...




-enD-

4 comments:

GaRy™ said...

ha?.. dah ada ke video matluthfi yang baru?.. nak tengok~

anyway, gary follow cne yer~

syud said...

siott..aku nak baca kot hlovate baru..aku tgk aritu ami tulis kat fb..mcm best..

aku p kgr..asyik duk jumpa ksih yg suci jer..
huhhhh..

hahhaha, nk kna cari ni.. haha

Anonymous said...

Good Article

Anonymous said...

Good Article

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...