PeNaT DeH

hadoi...................
sungguh x beradab bila start something dgn mengeluh....
hehehehe..bak kata mak aku la...
herm..nak wat cmna....
aku mmg penat gila...




tp x la penat cam kucing tu....
tu penat tahap dewa tu...





herm..nak wat checklist sat...

1. moto....dah abeh latihan..QTi pun da lepas..tinggal JPJ test ja...

2. keta...pun dah abeh latihan...QTi pun da lepas...tinggal JPJ test jgak...maybe 1/2/2011  
    baru test...

3. kelas spoken English mr. Chandran....yg nie la yg x abis lg...
    lambat lg nak abis...bulan 3 nie baru abis...haih...

hah..sambung story pasal kelas mr. Chandran nie...
hari tu gosip x abis...hehehehe..
aku dah berkali-kali masuk kelas dia...
mmg best la...dia tu lebih kurg cam perpustakaan bergerak...
tanya dia semua benda dia tau..ala..mcm mr know everything gitu...

lebih kurg camni la kot...

hahahaha...dah TERover meraban dah nie...
hehehehe...apapa pun aku mmg penat...
daaannnn malas nak menaip SERTA  pot pet dlm blog terchenta nie...
klu da apa2 cerita...aku pot pet lg la kat sini...

p/s: Mr. 0tak merajuk dgn aku sbb aku tunjuk gambar dia aritu...
       so, dia membawa diri...huhuhuhuhu...




nota dia la nie.. kalau dia marah or merajuk..
dia mmg suka speaking...hehehehe...
nanti la ku pujuk dia...










-enD-

1 comments:

A.D.A.M. said...

aha. Suka kucing tu.:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...